Data as of 27 July 2026

Mentions

1286 IKRAM-relevant mentions (7400 scanned), ordered by fetched time

FetchedPlatformValenceAttributionText
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqIkram kena bertanggungjawab.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adverseindividualYg kantoi tu under IKRAM ye ?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentsupportnational_hqTerbaik penjelasan Presiden IKRAM Dan Juga SS Dr Maza .Moga semua yang pro Dan kontra dlm ISU ini baik2 sahaja ..now koment lebuh2 ..Doa yang terbbaik2 ..je kit
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiednational_hqIsu zakat maips macam senyap, mofti jawab podcast ja..sebelum ni isu ugama negeri lain dia balun tak igt dunia, penguatkuasa pon senyap...netizen dengan Pw ma
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedstructuralKenapa ni Ikram jadi macam ni?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedbranchBasyir Mansor IKRAM.daerah kita ni.rumah besar tu dekat sekolah kakak..nanti huraikan knapa perlis lantik ikram hulu selangor sebagai amil..apa kaitan mereka sb
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqPresiden Ikram pun tak sedaq.duit tu hilang..byk sgt kot smpai xsedaq
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedstructuralIgt lg waktu Aman Palestin terciduk dlu...kenduri besar geng2 Ikram ni...tp itulah...Tuhan Maha Adil kn
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqbyknya duit ikram ni .. mai dari mana pulak noh
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiednational_hqMM dah bagi bukti Ikram takde bagi bukti ke? Ke penafian sahaja dah cukup?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentintegritynational_hqNo wonder lah NGO2 di negara kita naik tocang, lantang dan beriya iya nk kutuk dan kritik Madani...si korup ni nape tak digari? Kucing kurap betoi..😭😭 Perut p
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnational_hqMind boggling... sebuah NGO ditubuhkan dalam tahun 2009 dan dibawahnya bernaung hampir 20 institusi2, agensi2 dan anak syarikat2..
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnoneFadhirul Azizi kwn sy ni dulu pernah join usrah ikram,haha😂🤣
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnational_hqdalam IKRAM sendri ad kalangan professional accountant, auditor yg memegang tadbir urus. Xde orang berani bersuara /suspicious?professional skepticm?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiednational_hqNaseb baik IKRAM ni bukan adik beradik dlm tu. Kalau x jd mcm MADAD🥲 buat salah pon ada enabler
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnational_hqMerepek...kenapa IKRAM nak menempel dalam urusan zakat.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedbranchIkram husel. Ir aripin.. Pastu ada agent zakat yg ku taw berenti kerja koporat.. bukan level exec. Level dekat2 director dah... jadi amil zakat full time, masy
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnational_hqSbgai NGO yg berimej Islam, sepatutnya Balas, Dan buat penyataan serta bukti...anda smua tau Kan minda merdeka/ PW ni xkan sja2 buat usulkan MCM Tu... Kepada a
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralbranchKenapa x siasat? , bukti penafian ? Ikram Hulu Selangor?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiednational_hqIkram tu Amanah punya ma... Call Mat Sabu, Amanah chief..
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqZakat taawun kelihatan bermasalah. Harap Ikram, Maips & lain2 agensi yang buat begini tampil dengan bukti dan fakta ia tidak disalahguna dan tidak terdedah sala
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqRasanya untuk reda isu ni, ambil balik duit amanah 200j lebih tu dalam Syarikat tu, parking semula bawah IKRAM... Tapi tu la, dah ada dekri dari Sultan negeri m
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqIKRAM tak pernah buat audit dalaman ke? Sbb seleweng sebanyak tu bukan dilakukan dlm masa sebulan dua...mesti dah bertahun2
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversebranchadakah sekarang ni kita kena stop kan salur zakat ke ikram hulu selangor?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnoneRasa macam berminat nak daftar jadi ahli Ikram...
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqFB ikram ni selalunya sendu dari komen....skg meletup , aktif sakan ! Sumbangan dakwah yg bertahun2...seolah2 wipe-out atas satu 'nila'.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqTunjuk money trail duit zakat yg diberi kpd Ikram Barulah netizen boleh percaya. Sekadar blanket penafian, budak tadika pun boleh buat.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqRamai jgak fans ikram dalam komen ni..sikirin sot siap²..takut nanti depa hilang tah ke mana kesian ikram keseorangan nanti.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentsupportnational_hqSemoga dipermudah urusan. kadang org²/page tertentu nak ahli cepat melatah/ melenting xtentu hala shj. kemain bold² IKRAM sebab nak buat point. lain yang ditudu
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqJadi IKRAM atau subsidarinya tidak terlibat langsung ? Dan memang tidak ada iklan kutipan zakat ini yg menggunakan nama IKRAM ?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqYg pasti sejak saya di uni dulu mmg geng ikram perlekeh pas walau indirectly. Lebih mesra dgn kafir.dari sedara sendiri
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqIkram terkait dgn Amanah
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqMohon Siasat semua penjawat didalam Ikram.. termasuk yg bersubahat kena dibawa pertuduhan Pejabat zakat yg diamanahkan menguruskan zakat, knp serah kpd ngo pula
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedstructuralSiasat IKRAM sekali jika ada dana masuk kepada NGO ini?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentunverifiedstructuralnape guna nama ikram Hulu Selangor bkn IKRAM shj. Tak de lak org ckp Umno Hulu Selangor tp ckp UMNO shj. mcm nk tutup kaitan dgn Ikram HQ.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentsupportnoneAlhamdulillah semoga dipermudahkan urusan IKRAM..
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqyang kat bawah penat berusrah, qiamullail, tadabbur ayat alquran. yg atas sakau rm 230 juta.🤣. ujian Allah utk bagi kita peringatan.
2026-07-06 10:14:57facebookcommentintegritynational_hqKalau camtu mesti pmx kasi lepas IKRam ekk....?kata lovai kedondong
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnoneNama individu tu IKRAM ke?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipindividual2018 kot???? Tak pelik ke sorang dua ahli ni jutawan kaya raya sekelip Mata😅tak tau la sangatttt
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenoneBetul ker ni... Jumlah terbabit besar juga kata nya.. Biar sprm siasat ikot undang2.. Pasti terbaik 👌
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenoneSoalan sy skrg ni, mana laporan audit? Ni kena jawab dulu. Ada berani? Audit mana?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfactual_adversenational_hqPunya lama berlaku, takkan sikit pon tak sedar oi 😅 terlalu husnuzon betul persatuan ni
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqApa kes 230 juta tu? Siapa NGO yg dimaksudkan? Bukan IKRAM kan?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentintegritynational_hqStatement yg mengecewakan. Yg org nak tahu bukan sekadar "kami akan beri kerjasama penuh... Bla bla bla..". Explain lah apa tindakan yg akan diambil ikram untu
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipnational_hqSoalan saya. Adakah NGO Ikram menerima dana daripada individu yang telah direhatkan tersebut? Adakah NGO Ikram tidak perasan kemewahwan luar biasa daripada i
2026-07-06 10:14:57facebookcommentfund_stewardshipbranchJika kutipan dibuat atas nama IKRAM Hulu Selangor takkan organisasi IKRAM Hulu Selangor tak tahu langsung? Siap boleh pilih lantik jadi timbalan YDP?
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnoneTetap sebahagian IKRAM adalah PAN..fullstop
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnonenak tanye.. Dr mazlee tu ikram ke sblm jd yb
2026-07-06 10:14:57facebookcommentneutralnonesenang cita ikram ni PANDAP LA, barua UMDAP, abis cite
← PrevPage 19 of 26Next →